O nas
Totus Logistic istnieje od 1992 roku. Spółka powstała na fali przemian gospodarczych, jakie dokonały się w Polsce po 1989 r. Pierwotną siedzibą firmy były Gliwice, a przedmiotem działalności obsługa celna podmiotów. Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej, nowe przepisy celne i otwarcie granic zapoczątkowały zmianę profilu firmy. Od 2004 roku koncentrujemy swoją działalność na usługach spedycyjno – transportowych, zarówno w ruchu krajowym jak i międzynarodowym.
Obecnie siedziba Zarządu mieści się w Katowicach, a Spółka posiada rozbudowaną sieć biur spedycyjnych na terenie Polski. W naszych biurach spedycyjnych pracują wykwalifikowani spedytorzy, których cechuje profesjonalizm oraz wysoka kultura biznesowa w kontaktach z partnerami handlowymi i podwykonawcami.
Zaufali nam producenci krajowi i zagraniczni, a także międzynarodowe koncerny. W trosce o wysoki standard świadczonych usług w 2009 roku podjęliśmy działania w celu uzyskania certyfikatu jakości ISO 9001. Pomyślnie przeszliśmy kolejne audyty recertyfikujące i uzyskaliśmy potwierdzenie o utrzymaniu ważności certyfikatu. Jednostka Certyfikująca Systemy Zarządzania TÜV Rheinland stwierdziła, że system zarządzania w Spółce jest zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2015.
Wieloletnie doświadczenie, umiejętność zaproponowania optymalnych rozwiązań w zakresie świadczonych usług, to czynniki, które pozwoliły nam na zajęcie ugruntowanej pozycji w branży usług spedycyjno–transportowych.
Certyfikaty
Dane rejestrowe
Totus Logistic Sp. z o. o.
Prezes Zarządu: Ryszard Duma
Siedziba Zarządu:
40-290 Katowice, ul. Ofiar Katynia 1
KRS: 0000062766
Sąd Rejonowy Katowice - Wschód w Katowicach
REGON: 271706276
NIP: 6310110648
NIP UE: PL6310110648
Zezwolenie nr 019320 na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego